مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله تند کاپیتان استقلال به سرمربی تیم ملی | من را نمی‌بینی؟

  • کد خبر: ۴۹۱۳۷
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
حمله تند کاپیتان استقلال به سرمربی تیم ملی | من را نمی‌بینی؟
وریا غفوری انتظار دارد به تیم ملی دعوت شود. او بعد از گلی که وارد دروازه مس رفسنجان کرد واکنشی نشان داد که مشخص بود از دعوت‌نشدن به تیم ملی عمیقا ناراحت است.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، وریا غفوری خود را مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌داند و براین باور است که باید از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شود. وریا که انتظار چنین تبعیضی را از سرمربی تیم ملی ندارد، می‌گوید: «همیشه اعتقاد دارم بازیکنی که توانایی‌اش را دارد، باید حق او را بدهند. متأسفانه در یکی دو لیست اخیر تیم ملی حضور نداشتم که باعث ناراحتی‌ام است. مربی تیم ملی مختار است و می‌تواند هر بازیکنی که بخواهد دعوت کند، اما شایستگی این را دارم که در تیم ملی باشم. من تیم ملی را ساده به دست نیاورده بودم که به آسانی بخواهند روی نام من خط قرمز بکشند. دوست داشتم با این شادی، پیغام من را ببینند. امیدوارم برای اردو‌های بعدی، هم خوب کار کرده و هم نظر کادر فنی را جلب کنم.»

وریا سپس به عملکرد هم‌پست‌هایش اشاره دارد و در ادامه انتقاد خود این جملات را به زبان می‌آورد: «عملکرد مدافعان را مقایسه و بررسی کنند و ببینند که توقع من بیجا نیست. از نظر آماری، بهترین دفاع راست بودم و کمی عجیب است که حتی در لیست ۴۰ نفره تیم ملی هم قرار نمی‌گیرم. زمانی که چنین اتفاقی می‌افتد، آن هم برای من که ۶ سال در اردو‌های تیم ملی بودم، فکر‌ها به هر جایی می‌رود. خوش‌بین هستم در اردو‌های آینده نظر کادر فنی را جلب کنم. تیم ملی بازی‌های سختی دارد و امیدوارم موفق باشد. تیم ملی به بازیکنان باتجربه نیاز دارد و امیدوارم این مسئله لحاظ شود.» البته وریا در زمان مربیگری کارلوس کی روش هم بار‌ها از حضور در لیست‌های نهایی باز می‌ماند و روشن نیست که چرا مربیان تیم ملی چندان به او توجهی ندارند. با این شرایط بعید است که دیگر وریا در فهرست‌های آتی تیم ملی دیده شود و احتمالا او که در ۳۳ سالگی قرار دارد باید با تیم ملی خداحافظی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->